5 Eylül 2007 Çarşamba

Orontez - İllegal Köle

Geri çevir beni iştimade et benimle şarkılar yapan bir rapçi hünerse ellerimde boş bir aftır aşk sana açılmış gözlerim senin için yazılmış okuduğum bu geçmişin heey human benim sen tesellim kalemi verdiğin erim benim ezilmedim önündeyim bir bak bana büyüyorum dinleyin batı yakam ben büyük müyüm çocuk ismim Alperan adını duyduğum her bir ritme vurdum kendimi dinleyen bilir ve korkar rap efendim görünmeyen o suretimse çizdiğim resimleri sözlerimde aranır oldum sen kiminlesin ve sen şimdilerde düşmanımsın kalem kağıt ve ben korsan olduk sen ki rap tuzak mısın uzak durun yoksa bulaşmayın sayısı azalan dostlarımla yazıyorum karışmayın

Rap tuzak dolu ben ozanıydım yeraltında bir ben yaralandım kaç gün olmadı yıktı bendim illegal köle rapçi raptir efendim x2

Tarlalarda bırakılan akıl tohumları karamsar şarkılar yapın lan onun bunun torunları akıl oyunları kovanda kalmayan bal underground çok daraldım anladın mı microfonda bandroll hevesçi rapçi anti all hep aktif ol kafam karıştı nerede sağ ve sol young rapper idiot

Bir heceydi rap bin heceydi göz önünde bin akılsızın elinde sanki bir oyun şimdi rap füsun hey koyun bayramın yakın kurban olacak şimdilik tıkın terazimin boş yanındasın ben arsızım gönderin haber ben belalıyım bana bulaşmayın yo ben zararlıyım

Hiphopın askerlerine teskere rap müzik dönmüş ülkemde mahzene karpuz kabuğundan gemi yapın hadi içine de binin yo yol alın

Rap tuzak dolu ben ozanıydım yeraltında bir ben yaralandım kaç gün olmadı yıktı bendim illegal köle rapçi raptir efendim x2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder