5 Eylül 2007 Çarşamba

Orontez - Gözünaydın

Ben yokum ki ortalıkta, saadetimse çok uzakta
Atan bi kalbim vardı senin için , şimdi durdu galiba
Gittigim bu yolda son seçim senindi.. nasır tutan bu gönlüm artık benligiyle başbaşa
Göz kapaklarım kapanmaz oldugunda her gece , uykusuz geçen saatlerimde senmi vardın ezberimde ?
Ben değer verendim ,
Senjan : Bir pelin büyüttüm hep içimde , kalbimin içinde saklı bir çicektin
Her günün sonunda bir umutla ben büyüttüm
Diktigim bu çiceği kendi ellerinle , tek kalemde , sen çürüttün !

Nakarat - Senjan- :
Yar gözünaydın yar, gözünaydın artık benden kurtuldun yar
Yar gözünaydın yar, gözünaydın artık benden kurtuldun yar

Al bu kalp senin nemesisim bırak yanında , kalsın anlatırken ağlasın ve sen bir zanlısın
Dönüp giderken bakmamıştın , anlamıştım
Son bir mektup almışsın yoo ağlamışsın
Gelme istemiyorum bu adam çok değişti , of çekişleriyle kaldı , gönüllü bir kölendim ancak azat edildim
Bin karatlık aşkı sen gülümsemeyle aldın , son gülümsemeyle aşkı yaktın
Duyun meleklerim sevgilim yok artık , bakın meleklerim gündüzüm karanlık ve ben bir rüyaya dalmışım
Bir sarayda yalnızım , bak uyandım meleklerim gözünüzaydın

Yar gözünaydın yar, gözünaydın artık benden kurtuldun yar
Yar gözünaydın yar, gözünaydın artık benden kurtuldun yar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder