5 Eylül 2007 Çarşamba

Pir Sultan Abdal - Çıktım Yücesine Seyran Eyledim

Çıktım yücesine seyran eyledim
Gönül eğlencesi küstü bulunmaz
Dostlar bizden muhabbeti kaldırmış
Hiçbir ikrarında ahdi bulunmaz

Zülüflerin top top olmuş cığalı
Rakiplerin Hak' tan olsun zevali
Bir günahkar oldum doğdum doğalı
Günahkar kulun dostu bulunmaz

Kanı benim ile lokma yiyenler
Başı canı dost yoluna koyanlar
Sen ölmeden ben ölürüm diyenler
Dostlarda geriye kaçtı bulunmaz

Yine kırçalandı dağların başı
Durmadan akıyor gözümün yaşı
Vefasız münafık naşıdır naşı
Hakikat deminde desti bulunmaz

Bizde gezer idik irfanda sazda
Bizde bulunurduk cemde niyazda
Bize de gel oldu kanlı Sivas'ta
Hızır paşa bizi astı bulunmaz

Pir Suttan Abdal' ım destim damende
İsmim Koca Haydar neslim yemende
Garip başa bir hal gelse zamanda
Orda her kişinin dostu bulunmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder