4 Eylül 2007 Salı

Nefret - Kapılar Kapandı

Nefret - Kapılar Kapandı

Albüm Adı : Anahtar


Dr. Fuchs:

Baksana göremiyorsun etrafini, kör olacaksin bulamazsin zaafini
her tarafin kapkara duvarlarla dolu, renkli dostluklar biranda yok oldu
Simdi sana soruyorum lan köpek, dünyada kac günlük ömrün kaldi, ötlek?
Ama artik cok gec cok gec cünkü affetme özelligimi kaybettim
Söyledim benim adim sihirbaz, birazda vurdum duymaz baksana
Ey yanasta biraz daha yaklasta söyleyeyim sana
Nefreti nefret seni yakar hareketi istedigi gibi takar
Daginik yüremeyin lan tek sira olun, mezar tasi gibi gercek oldu simdi senin sonun.


Ceza: [Nakarat] (2x)

Siz buraya geldikce kapilar kapanacak yüzünüze
Burdamisin hala meclis-i ala
Istanbul yeralti, darmadagin eder adami
kapilarin ardi, istanbul sokaklari...


Dr. Fuchs:

kapilar kapandi, söyledim sana mezar tasi gibi olacak sonun ha
bembeyaz ??? hadi bakalim bu dünyadan sonra cok zor lan bu dediginde cok zor
senin gibi adama bu dünya bile fazla
hadi kocum buradan gazla gözüm görmesin seni, senin gibileri
nefretin mahallesi ve ailesi hic dayanamaz yakar ????
*evet yakar, hic dayanamaz yanlisi görmesin affetmez ahh*
Nefret adamin isini bitirir ha oldugu yerde kendinden gecirir
Bi o dünya bi bu dünya gezdirir, gezdirir...

Ceza: [Nakarat] (2x)

Siz buraya geldikce kapilar kapanacak yüzünüze
Burdamisin hala meclis-i ala
Istanbul yeralti, darmadagin eder adami
kapilarin ardi, istanbul sokaklari...


Dr. Fuchs:

3-2-1 geri sayim baslar, sözleri ile adami parcalar
lan bu nefret 2 kafadan doktor ceza bakar adama
yakar bi kesikle dag tepe amma kalabalik bir aile
ister dogudan essin ister batidan hic farketmez
keklik gibi yakalar tek hamlede adami parcalar bunlar tek vurusta
tek vurusta nakavttir isin sonu beceremez hayatta kalmayi
sulu gibi gelebilir durum sana ama birgün düseceksin kucagimiza
ozaman yalvaracak gücün kalmayacak nefret kapilari sonsuza kapatacak
kapatacak.....

Ceza: [Nakarat] (2x)

Siz buraya geldikce kapilar kapanacak yüzünüze
Burdamisin hala meclis-i ala
Istanbul yeralti, darmadagin eder adami
kapilarin ardi, istanbul sokaklari...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder