4 Eylül 2007 Salı

Nefret - İstediklerim ve Yapamadıklarım

Kimseden fazla birsey bildigimi idda etmiyorum sadece kendi düsüncelerimi soylüyorum. Zaten hersey ortada. Ülkemizde hiphop adına üretici az, destekleyici daha da az. Hiphopı sevenlere düsen görev onu en iyi yonleriyle reklam etmek olabildigince rap albüm almak, ortam deliliğinden önce biraz da duygusal düsünmek. Eger siz Türk rapini desteklemezseniz o taptıgınız Amerikalı grupların albümlerini daha cok beklersiniz. Bu sadece bizle olmaz üretici firmalar plak sirketleri bir kıpırdanma oldugunu görsün ve desteklesin ki Türk Hiphop layık oldugu yeri bulsun…..



Dinlediginiz bu lirikte ben herseye kendi perspektifimden bakıyorum
Ama elestireceğim bir kac konu var ve bunların açısı biraz genis.
Ben bunları hayatımın yanı sıra kendime bir misyon olarak sectim
Ortamımızdakı özentiler hiphopı karalaynlar gecici heves sahipleri
Yok olun !
Kafayı dansa takanlar saygıyı geri plana atıp gösterişi düsünen
Öğrenmek istemeyenler
Cep televizyonundan break dance seyredenler
Ama Murat G konser verirken kafasını bile kaldırmayan Ahmaklar
Bilmemek ayıp deil örenmemek ayıp
Ama sizin gibiler hiphop adına büyük kayıp
Cool takılacagı yerde tipi kayıklarla gezenler
Sizin yeriniz baska alemler….

İstediklerim ve yapamadıklarım aynı seyler
Anlattıklarım benim için biraz derin
Dinleyin simdi beni bayanlar ve beyler
Dimağımda parlayan sıcak suha artık serin….

Kimse rap dinlemek zorunda degil
Ama bu ortamdaysa saygı göstermek zorunda
Eger kanında bizim gibi gercek baglılık ve sevgi varsa saygı varsa
Dımagımda parlayan sıcak suha benim ilk günkü hevesim
Ama olanları gördükce gittikce soguyor
Bu ülkede sadece rapcıstyle mı olacak Blue Jen hiphop mı olacak
Statik mi Nefret mi olacak ???
Hayır, daha da coğalacak bizler ve sizler gibi savascılar olursa olacak
İstediklerim bu kültürü sevdirmek icin plak sirketlerini yönlendirmek
Medyayı rap müzik dedirtmek
Herkesin yanlıs anladığı o tatlı rekabeti baslatmak
Türkce Rapi dünyayı tanıtmak
Mayetinde kendimizie saygın bi yer kapmak
Hakedene her zaman destek olmak….

İstediklerim ve yapamadıklarım aynı seyler
Anlattıklarım benim için biraz derin
Dinleyin simdi beni bayanlar ve beyler
Dimağımda parlayan sıcak suha artık serin….

Gönülden hıphopı isteyenlere düsen görev
piyasada ki Türkce Rap Albümlerin hepsini almak
Dj Mahmut Hedef 12 Umut Ertek Mc Ender Kara Ofke Yeraltı Operasyonu
Bunlar ve gelecek olanlar, kötü ya da iyi
Hiç düsünmeden hepsini alıp dinlemek
Dinlemesek bile desteklemek
Onemli değil beyenip beyenmemek
Gösteristen uzak durmak olduğun gibi görünmek
Dans zamanında dans, konser zamanında konser izlemek
Bazı pasajlarda takılan iki yüzlü köpekler gibi olmamak
Bizim gibi derdi mikrofonda anlatmak
Gerekenlerin kısa bir özeti bu söylediklerim
Eger bir televizyon programımız ya da bir dergimiz
Her bireye beğeni sağlayacak düzenli aktivitelerimiz olsun istiyorsan
Hiphop için çalısanları sevmesende köstekleme
Üretici olanları herzaman destekle
Kafanı gösterise ya da kıyafete takma
Sende birseyler yap ve bön bön bakma…..

İstediklerim ve yapamadıklarım aynı seyler
Anlattıklarım benim için biraz derin
Dinleyin simdi beni bayanlar ve beyler
Dimağımda parlayan sıcak suha artık serin….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder