5 Eylül 2007 Çarşamba

Pit10 - Dünde Kalınca

Aklımdan çıkmayan bir çift göz we nemleniyor.
Gözlerim bi kız için bu adam yine demleniyor.
Votka viski şarap bira ne gelirse aklına
Sen iste yeter koşarım bakmadan arkama
Sorun olurmu aramızdaki uzak mesafe
Kim bilir?belkide bu aşk başlamadan cenaze
Hislerini belli etme direkt söle
İlk görüşte aşka inanmazdım tanışmadan önce
Ömür boyu aklıma kazındı geçirdiğimiz birkaç saat
Düşündüğümüz birdi dile gelmedi yine yürüyorum ama sen yoksun
Sahil yolunda yakamoz eşlik etmiyor ay bulutların arkasında
Kalbe ektim fidan bekledim
Umutların tarlasında ismini andım hayata dair her yasımda
Gerçek aşkı anladım diz bağlarım koptuğunda gözük artık kimseyi görmez ağlarım yokluğunda..


Aklım durdu sanki
Gözlerine bakınca
Yarın çok uzakta
Kalbim dünde kalınca


Ruhen başka yerdeyim yine göz daldı derinlere
Kalbim senle sorun mu?136 kilometre
Kendimi kapadım bir odaya bitti aksiyonlarım
Yanımda yokken durur hayata dair fonksiyonlarım
Bir umut göster kalbime ışık yak tercümanı olmayan
Duygularım karışık bak bende saklı kalsın ismin hisslerim ak
Bugüne kadar bilmezdim öğrendim neymiş aşk
Koskoca dünyamda sade sen we ben geceleri astralseyehatle yanında bu beden önümüzde büyük Engeller war peki neden?aşmak zor değil Bence yeterli istemen
İçimde oluşan kıvılcım şimdilerde kor duygularım çok farklı kağıda dökmek çok zor kararsızlık içinde Zaman kaybı zarar belki seninde aklında Ben warım her an

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder