30 Ağustos 2007 Perşembe

G Umy - Tuhaf Rüya

G Umy - Tuhaf Rüya

Albüm Adı : Zandvoort Yer6


Bu Rapim Sadece Oruspulara Ait
Hahaha� Yeah� DJ UMY� Zandvoort Yer6
Noord-Side... Baby

Sabah Kalkip Yüzümü Yikiyorum
Yüzümü Yikadiktan Sonra Kahvalti Ediyorum
Kahvalti Ettikten Sonra Arabama Atliyorum
Arabamla Beraber Uzun Uzun Geziyorum
Aksam Olunca Gidiyorum Oruspulara
Oruspularin Yanindan Geçiyorum Bu Sefer
Bütün Oruspularin Yanina Geçiyorum Teker Teker
Önce Yikatyor Sonra Condum�u Takiyor
Condum�u Taktiktan Sonra Uzun Uzun Yaliyor
Yalama Bittikten Sonra Yataga Uzaniyor
Parmagimi Sokunca Ahhh Diyor Ammini Yaliyorum
Ammini Yaladiktan Sonra Yavas Yavas Sokuyorum
Her Pozisyon�u Seçiyorum Yavas Yavas Sikiyorum
Bir Saat Geçince Yavas Yavas Bitmeye Basliyorum
Bitmeye Yakinken Condom�u Çikartiyorum
Condum�u Çikardiktan Sonra Sikimi Agzina Dayiyorum
Agzina Dayadiktan Sonra Uzun Uzun Yaliyor
Tam Püskürtmeye Gelince Biraz Ara Veriyorum
Sikimi Kendim Çekiyorum (Kendim Çekiyorum)
Çekiyorum Çekiyorum Agzina Püskürtyorum
Püskürttükten Sonra Sikimi Yikiyorum
Sikimi Yikadiktan Sonra Üstümü Giyiniyorum
Giyindikten Sonra Üstümü Oruspuya Veda Ediyorum
Disarya Çikiyorum Ve Hemen Baskasina Geçiyorum
(Baskasina Geçiyorum)
Böyle Devam Ediyorum� Böyle Devam Ediyorum
Bütün Parami Nerdeyse Harciyorum
Bütün Parayi Harcadiktan Sonra Arabama Atliyorum
Atladiktan Sonra Arabama Banka Matige Gidiyorum
Para Çekmek Istiyorum (Para Çekmek Istiyorum)
Tam Para Çekmeye Gelince
Yolda Cüzdan Buluyorum
Cüzdan�in Içine Bakiyorum Acaip Sevinmeye Basliyorum
Çünkü Cüzdan�in Içinde Deste Deste Para Buluyorum
Hemen Arabama Atlayip Tipel Zon�a Geçiyorum
Bakiyorum Oraya Oruspulari Buluyorum
Bulurken Oruspulari Hemen Arabama Geçiriyorum
Sakin Bir Yere Gidip Oruspulari Teker Teker Sikiyorum
Siktikten Sonra Oruspulari Arabamdan Atiyorum
Tam Kaçmak Isterken Oruspulardan Polis�i Cagirdilar
Polis Gelince Yanima Hemen Gaza Basiyorum
Tam Kaçtigimi Saniyorum Bakiyorum Yaniliyorum
5 Tane Polis Birden Önümü Kesiyor
Kesiyorken Önümü Vitesi Arkaya Sokuyorum
Sürüyorum Arkaya 5 Tane Daha Kesiyor Önümü
Sokuyorum Tekrar Vitesi Bire Hizli Hizli Kaçmaya Basliyorum
Bir Çivinin Üstünden Geçip Tekeri Patlatiyorum
Tam Durmaya Yakinken Arabadan Atliyorum
Polisten Kaçmaya Devam Ediyorum
Birden Kendimi Yerde Buluyorum
Bakiyorum Arkama Bir Polis Görüyorum
Tam Yakaladi Derken Rüyadan Uyaniyorum (Rüyadan Uyaniyorum)

Ahhhh... Yeah Ohhhhhh Beee Ne Biçim Rüyadi Bu Be

Ammina Koydugumun Oruspulari Size Para Yedirirmiyim Ulan Ben
Hahahahahahaha Hahahahahahahaha Hahahahahahahahahaha

DJ UMY… Zandvoort-Noord... Yeah
Denken Jullie Echt Dat Ik Geld Ga Uitgeven Aan Al Die Stink Hoeren
Hahahahahahahaha

G UMY… 2007… Peace Out… Ammini Siktiklerimin Oruspulari

(Söz) Rap & Müzik : G Umy (Umut)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder