30 Ağustos 2007 Perşembe

G Umy - Şekerci Dükkanı

G Umy - Şekerci Dükkanı

Albüm Adı : Zandvoort Yer6


Evet
Hi Hi
Çok Bastan Çikarici
G G G G G G Umy

Seni Sekerci Dükkanina Götürecem
Lolipopu Yalamana Izin Verecem
Devam Et Kizim, Sakin Durma
Tadini Alana Kadar Birakma (Whoa)

Seni Sekerci Dükkanina Götürecem
Bendekinin Bir Tadina Bak
Neyin Varsa Harcatacam
Tadini Alana Kadar Birakma (Whoa)

Bildigin Gibi Yapabilirsin, Nasil Istersen
O Seyi Bana Yaklastirakmisin, Yoksa Ben Mi Yaklastiryim
Sicaklik Artiyor, Hadi Bir Sonraki Asamaya Geçelim
Dans Pisti Tika Basa Dolu, Su Isitici Gibi Sicak
Sana Açiklayacagim, Bebek Bu Basit
Eger Seks Manyagiysan, Bende Olurum
Otelde Yada Kiralik Arabanin Arkasinda
Sahilde Yada Parkta Nasil Hosuna Gidiyorsa
Sihirli Sopam Var, Ask Doktoruyum
Arkadaslarin Seni Nasil Azdirdigimla Dalga Geçiyorlar Mi?
Nasil Yaptigini Göstermek Istermisin, Bebegim Sorun Degil
Üste Çik Ve Hoplamaya Basla, Süspansyonlu Araç Gibi
Ben Eski Topragim, Bu Bokta Çok Deneyimliyim
Biraz Terledikten Sonra, Sopayla Oynayabilirsin
En Iyi Sekilde Aciklamaya Çalisiyorum Bebegim
Agzinda Eriyorum Bebegim, Ellerinde Degil (Ha Ha)

Seni Sekerci Dükkanina Götürecem
Lolipopu Yalamana Izin Verecem
Devam Et Kizim, Sakin Durma
Tadini Alana Kadar Birakma (Whoa)

Seni Sekerci Dükkanina Götürecem
Bendekinin Bir Tadina Bak
Neyin Varsa Harcatacam
Tadini Alana Kadar Birakma (Whoa)

Bebek Ne Yapalim (Ne Yapalim)
Ve Nerde Yapalim (Nerde Yapalim)
Yaptigimiz Seyler (Yaptigimiz Seyler)
Sadece Ikimizin Arasinda (Oh Yeah)

Bana Ver Bebegim, Güzel Ve Yavas
Zirveye Tirman Rodeo Yaparmis Gibi Sür
Daha Önce Hiç Böyle Bir Ses Duymusmuydun
Çünkü Daha Önce Hiç Bu Sekilde Yapmadim
Kapidan Geçer Geçmez Fermuarimi Indirdi
Ayni, Kim En Önce Soyunabilir Yarisi Gibi
Onlari Tangali Izlemek Bu Kadar Erotik Olmasi Ironik Degil Mi
Gittikten Sonra Hep O Kalçalar Düsünüyorum
Dogru Zaman Da Dogru Noktaya Temas Ediyorum
Isiklar Açik Yada Kapali, Arkadan Yapilmayi Seviyor
Çok Bastan Çikarici, Nasil Nefes Aldigini Görmelisin
Kalçalari Agir Çekimde Hareket Ediyor Yerde Seks Yaparken
O Durmadigi Müddet Dostum Bende Durmam
Terden Sirilsiklamiz Moruk Olay Hala Devam Ediyor
Sampanya Kampanyam Devam Ediyor Sise Ardina Sise
Ve Sisedeki Kabarciklar Bitene Kadar Içecegiz

Seni Sekerci Dükkanina Götürecem
Lolipopu Yalamana Izin Verecem
Devam Et Kizim, Sakin Durma
Tadini Alana Kadar Birakma (Whoa)

Seni Sekerci Dükkanina Götürecem
Bendekinin Bir Tadina Bak
Neyin Varsa Harcatacam
Tadini Alana Kadar Birakma (Whoa)

Seni Sekerci Dükkanina Götürecem
Lolipopu Yalamana Izin Verecem
Devam Et Kizim, Sakin Durma
Tadini Alana Kadar Birakma (Whoa)

Seni Sekerci Dükkanina Götürecem
Bendekinin Bir Tadina Bak
Neyin Varsa Harcatacam
Tadini Alana Kadar Birakma (Whoa)

Söz-Müzik: G Umy (Umut)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder