30 Ağustos 2007 Perşembe

G Umy - Biraz Ihtiyacim Var (Just A Lil’ Bit)

G Umy - Biraz Ihtiyacim Var (Just A Lil' Bit)

Albüm Adı : Zandvoort Yer6


Evet
Fistiklar
Sonuç
G Umy

Lanet Olsun bebegim Sadece Biraz Ihtiyacım Var
Biraz Bundan Biraz Ondan
Bu Boku Duydugun Zaman Discoda Patlat
Sıcakmıs Gibi at , Geri Çalısmaya Basla
Hadi Salla Sunu , Evet Çalıstır Sunu
Görmeme Izin Ver Yukarı ve Asagı Salla
Döndür onu , Dokunmak Istiyorum
Onu Çevirebilirmisin ?
Discoda gezdim , beraber oldugun Adam Gibiyim
G Umy evde . Evet Bu Benim Klibim
Evet ben Gencim , Ama Eski Okuldan
Dans pistinde , Eski hareketler yapıyor
Sikmek Istemiyorum , Yaptım ,Yapmayı istedim
Götünü Kaldırdım , Adamım seni Uyardım
Ben Konusurken Dinlemen Daha iyi , Sendeleme
Arabada Isındın , Benimki bu fahisenin içinde
Sıgır Eti Denemedim , Içkimi Içmeyi denedim
Elmaslarımı Aldın , ve vizonumu Yerlestirdin
Gitme Zamanı Gelene Kadar Barda Tekmeledim
Sonra Burada Kısalttım Ve Onun Bilmesine Izin Verdim

Bütün Ihtiyacım Gerçekten Birazcık
Çok Degil Bebegim Sadece Birazcık
Klübenin Içinde Biraz Alabiliriz
Birazcıkla Nasıl Yasarım Sana Gösterebilirim
Senden Pantolonunu Açmanı Isiyorum Birazcık
Çöz ve Asagıya Indir Birazcık
Öp Ve Dokun Birazcık
Yala Ve ******** Birazcık

Bu Umy Sizin Teyplerinizeden geliyor
Bunu Söylemek Zor , Akısı Degistirdim
Gözler Biraz Alçak Çünkü Çünkü Hapı Attım ?? Çünkü Sıfırı Oynuyorum (sefil :)
Buynum , bileklerim , kulaklarım Dondu
Gel Bu Fahiseyi Al , Köpegimin üstünde
Hamur Hakkında Duymus Olmalı
Simdi Kaptan Gel Ve Bi Çapa Koru
Cafede Crunk Aldım , Zincirin üstündeyim
Benim Bütün Hayatımda Bir Numara Haritada
Çocuk Evdeyken Onu Dısarı Attım
Dans Pistini Sarılı Tutun , Süphem Yok
Ve Kısaca Salla Sunu Profesyonel gibi
O Arkasına Salladı Benimki Gibi
Gittikçe Ona Yakınlastım Duyabilsin Diye.
Düzeni yumrukla Partiye Zıpla , Yüksek Sesle Ve Temiz Söyledim

Bütün Ihtiyacım Gerçekten Birazcık
Çok Degil Bebegim Sadece Birazcık
Klübenin Içinde Biraz Alabiliriz
Birazcıkla Nasıl Yasarım Sana Gösterebilirim
Senden Pantolonunu Açmanı Istiyorum Birazcık
Çöz ve Asagıya Indir Birazcık
Öp Ve Dokun Birazcık
Yala Ve ******** Birazcık

Bebegim bana Sahip Oldun Dogru Hissediyorum (Duydun Mu)
Annem Gitti , Geceyi Harcıyabilirsin (Duydun Mu)
Oynamıyorum Bu Gece sikmeye Çalısıcam (Duydun Mu)
Elbiseler Çıksın , Surat Asagı , Eller Havaya , Hadi

Bütün Ihtiyacım Gerçekten Birazcık
Çok Degil Bebegim Sadece Birazcık
Klübenin Içinde Biraz Alabiliriz
Birazcıkla Nasıl Yasarım Sana Gösterebilirim
Senden Pantolonunu Açmanı Istiyorum Birazcık
Çöz ve Asagıya Indir Birazcık
Öp Ve Dokun Birazcık
Yala Ve ****** Birazcık

Söz-Müzik: G Umy (Umut)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder