30 Ağustos 2007 Perşembe

Etkin - Sevmemişsin

Şiirler yazmıştım senin adına
Besteler yapmıştım sevgim uğruna

Oysa ki yalanmış hepsi dolanmış
Hiç sevmemiş beni beni hiç sevmemişsin

Seni sevdim seni sevdim hemde çok sevdim
Sevgi nedir bilmezsin sevda nedir bilmezsin
Çünkü sen hiç sevmemişsin

�Çok sevmiştim ben seni sana resmen tapmıştım
Daha ne diyeyim sana söyle ne diyeyim
Oysaki ne hayaller kurmuştuk ikimiz için gelecek için
O boş hayaller sana aşkımı itiraf edemedim
Besteler yaptım aşkımı şarkılara döktüm
Sana sevgilim diyemedim şiirler yazdım
Ama sen kalleş çıktın aşkıma ihanet ettin
Duygularımla oynadın beni benden çaldın
Meğer bilmiyormuşsun seni seviyorum kelimesinin anlamını
Daha ne söyliyeyim
Duygusuz desem artık gözümde onun kadar değerin yok
Artık adını duyduğumda aklıma iki kelime gelecek
Biri kin biri nefret
Çünkü ben seni çünkü ben seni çok
Hemde çok sevmiştim.�

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder