5 Eylül 2007 Çarşamba

Orontez - Korsan Rap

Korsan rap yeraltı mektep bil adımızı kodla ve çekil o r o n t e s

O ne bee çok gerilme kasıla kasıla gezmekten döndü i*ne çok sevinme rapin flash ışık tak bir track rapin en direk yolunda ben varım gelme rapin filozoflarıyla kim yarışır aristokrat oldum kalemim kaşınır basit bir kapyeyle rape çibanbaşıdır bu başa tacı bilen tüm rapçiler ozandır vazgeç p*ç denemez önce prestij kariyer sahibi rap önde tek diş yetersiz çabasıyla fitneye soyunur bön bön bakar ama boş boş konuşur orta parmağını göster ona P*şt de . rapine göz dikene Yürü git de . işine bulaşana Bu sana diss de . Rapine parmak attım beni bul de .

Korsan rap yeraltı mektep bil adımızı kodla ve çekil o r o n t e s plaka 3-1

Korsan rap yeraltı mektep bil yerimizi kodla ve çekil a n t a k y a hadi sürdür

Kalbini kırdım galiba affet i'm sorry bu sinir aslana bakma lan noliii dinle bari lafıma laf mı şu sopa yap bakalım hadi nasıl bir kolpa beyinlere deepfreez unuttuğum her diss yaptığınız kapris çekilmez assolist ailemiz optimist ghettodur partimiz her gece baby yok rap benimle sen misin ve ben kalemimle anlatırız bizi haylaz bu yüzümle altında tight rapi kaç byte güzelim salla aight yırtılcak o tayt ooo slow motion beat yerinde durmaz kid votkan bitti shit rapkid haydi sit gene şişe raptonic beyler hadi fondip sek rapi çektik a hareminde tek

Korsan rap yeraltı mektep bil adımızı kodla ve çekil o r o n t e s plaka 3-1

Korsan rap yeraltı mektep bil yerimizi kodla ve çekil a n t a k y a hadi sürdür

Sür akademi bastım bugün azdım maksat davul üstüne bir kaç satır yazdım rapim yeni jenerasyonlara kalacak küçük mirasım bu kumarda elde Asım atacak güç asır

Bir dk dur bayım 97 geri sayım ve halen bu yoldayım bir kara kutudayım aç beni bul beni gerçeği gör kim seni dinler kulağından kör kiminiz nankör kiminiz reklamda şubör rapçi değil kuaför kes traşı uzaa ben turkish yakuzaa kamakinimimoza dilimden bir kaza çıktı çıkacak apışıp kalacak sıcaklarda buzlanırken her yer bizi çalacak bende mühendisim lan ama ses değil odun pesimist ne zaman düzelir bu karamsar odun hırsızlara göz gel düğümümü çöz korsanın ilk iki harfi yer altı kadar öz

korsan rap yeraltı mektep bil adımızı kodla ve çekil o r o n t e s plaka 3-1

korsan rap yeraltı mektep bil yerimizi kodla ve çekil a n t a k y a hadi sürdür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder