5 Eylül 2007 Çarşamba

Orontez - Cihana Cazz

Çok zengin bir metin belgelenir o fanların durmadan gözü üzerinde farı yok gibi görenlere kör mü denir Kargaşa bu aralar harbi denektir kır beni çak yeniden gene beni yaz afişik bu hayatı manşeti kumpast diye bas peki kaç kaz yenilecek az gelene dek kaçımız kaybedecek şimdi dur bizi düşün sen üzüldün sağın solun rap ah nerede köylün isyanı tanıdık ama alpi dünkü çocuğa benzemez nigga değil asla bir kaçı şişman balerin rapi çelimsiz mıhız ve laf oyunlarıyla tipsiz abi çek bu hayat ek içine otu koy koparak yazılan her satıra tırnak alpi işin piri onda biri kafi parti var çağır topunu düzüşmeye filozof musun nesin sen kimsin sahneden indirin rapçi değilsin hasmın dil beni namı Kargaşa Antakyalıyım takip edin beni sert bir ton bulun detonu olmadan konuşun bakim lan kimmiş abi

Eski oronte cihana caz eder namı vardır o disslerinizde şimdi ki perde henüz açılmadı düşman bil bizi koş peşimizde
Eski oronte cihana caz eder namı vardır o düşlerinizde şimdi ki perde henüz açılmadı düşman bil bizi memleketimizde

Ben küçük bir şehrin in desem bin arası son lafım ve son kez af bak bu son duvar pası kimden aldınız lan oğlum harbi boş bu ara gazı sanki ben değil miyim be annenin bir yongası gelin yıkın bu sancağı benim önümde set ve harbi yap bir şarkı beni de terlet felet otur bir analiz et nedir mi marifet ister burada olsun ister it bandit Tibet bu böyle olmaz anladıkta baydınız kuzum yerinde saymış hepsi yutmamış demek tuzum bir siz bilirsiniz ya biziz damızlık keriz hatırlatın o itlere burası da Akdeniz haçlı seferi kurup öyle de saldırın ya da bir şarkı yapıp beni şaha kaldırın içi ulumuş çerez adımı hecele K O beni duyan kulağa reçete

Eski oronte cihana caz eder namı vardır o disslerinizde şimdi ki perde henüz açılmadı düşman bil bizi koş peşimizde
Eski oronte cihana caz eder namı vardır o düşlerinizde şimdi ki perde henüz açılmadı düşman bil bizi memleketimizde x2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder