31 Ağustos 2007 Cuma

Hüseyin Altın - İnsafsız

Kalbim senden yana dargin olsada
Yinede sevmekten hic vazgecmedim
Cok iskence eti su akin bana
Yine de bu kalbim nefret etmedi

Hic düsünmedin mi bende bir insanim
Benim de bir gurur tasidigimi
Hic düsünmedin mi bir sevgi sözünü
Beni nasil mutlu edecegini

Sevgide hic gurur olur mu dedin
Yillarca pesinden gezindim durdum
Mahcup olma diye ele güne karsi
Yillarca katlandim mutlu günündü

Degisecek bundan sonra sana bütün duygularim
Aglamayacak gözlerim sensiz olacak yarinlarim
Tamamen silecegim hayatimdan seninle gecen bütün gecmisimi
Hic yasamadim sayacagim seninle yasadigim herseyi
Elveda sana ve o kirilmaz gururuna elveda
Elveda o aci veren askina elveda elveda

Cok aci cekerim sensiz dünyadan
Zaten sen nede ben hep mutsuzduk
Af dilemek icin cok gec kalmadin mi
Herseyi mahfettin anlamadin mi

Nereye kadar cekerim saniyorsun bu sabirsiz tavrini
İste gidiyorum yokum bundan sonra artik hayatinda
Duymuyacaksin artik seni seviyorum sözünü benden birdaha
Elveda sana ve o kirilmaz sandigin gururuna elveda
Elveda o aci veren bitmez sandigin askina elveda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder