31 Ağustos 2007 Cuma

Hodlu Noksani - Kalksa Kısmet Burdan Gitse

Kalksa kısmet burdan gitse engine
Bilmem fırsat olup dönmek var mıdır
Meşakkatle püryan oldu her yanım
Dertsizlere dert çekmesi kar mıdır

Ah edersem bakan yoktur halime
Dert ki girmiş vücuduma koluma
Mevlam fırsat ver de gidem yoluma
Belki bulam derde derman var mıdır

Yetişti çektiğim elliye yüze
Daha başka var mı hep verdin bize
Kavuşmak nasip mi bahara yaza
Baharım yok kışım bana kar mıdır

Telkin ile beni tutup eğliyor
Yüzüme gülüp de özüm dağlıyor
Düşmanlar sevinir dostlar ağlıyor
Eller güler benim bağrım kor mudur

Durmaz kısmet gider yola uzuna
Yolum engel yokuş ile düzene
Canım kurban bu yazıyı yazana
Güldürmedin benim işim zar mıdır

Güvenmem dünyada servete vara
Gittim çok tabibe bulamaz çare
Teslim eyleyince cesedi yara
Münkir nekireyne cevap ar mıdır

Ezelden serimden dumanım gitmez
Çağırdım yalvardıın nasıl işitmez
Er eder geç eder asla güç etmez
Kader nasıl yazdı yerim dar mıdır

Tevekkül ol bir mevlaya ah etme
Kader yerin bulur fazla yas tutma
Bu yalan dünyadan muratsız gitme
Bu bir yoldur Noksan sana zor mudur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder