31 Ağustos 2007 Cuma

Hodlu Noksani - Ben (Terkettirdi Vatanımı)

Terkettirdi vatanımı yurdumu
Yoksa buralardan kaçar mıyım ben
Yaratandan başkasına derdimi
Eflatun Lokman'a açar mıyım ben

Yarattı cenneti hem de niranı
İndinde beyandır orya gireni
Hayli yol gösterdi verdi Kuranı
Başka kitapları açar mıyım ben

Dört kitap başında yazdı bismillah
Okuyanı makbul kıldı indallah
Emretti beş vakti kullara Allah
Geçerse bir vakit geçer miyim ben

Daim görür yaradanım halimi
Ezelden bulaşık kılmış yolumu
Asla çekmem divanından elimi
Başka bir dergaha kaçar mıyım ben

Ezeli ervahta illallah dedim
Hakkın resulünü ikrarım kadım
Kevser bulağından ellerim yudum
Nasip mi Zemzemden içer miyim ben

Daha çekmem bu fanide mihneti
Daim arzederim görmek cenneti
Nasip kıl Noksan'a iman kuvveti
Acaba Sıratı geçer miyim ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder