31 Ağustos 2007 Cuma

Hayki & Yas - Nolur Evet De

Hayki: Aşkım, minik kraliçem seni çok seviyorum
Yas:Ben de
Hayki:Benimle benimle benimle evlenir misin
Yas:Ha ne diyosun sen lan ohaa Hayır olamaz asla
Hayki:Neden?!
Yas:İçip içip döversin
Hayki:Yuh kızım ben alkol kullanmam ki döversem de adam değilim
Yas:İnanamam ki Hayki
Hayki:Yalancı mıyım ben sanki?
Yas:Lan sen kahveden çıkmazsın
Hayki:Okey, tavla bilmem öğrenirsem senle oynarım
Yas:Yok aman dur orda kalsın kumar da vardır şimdi sende
Hayki:Asla korkma benim çok da param yok da zaten altı üstü derdim saadet
Yas: Olmaz aşkım biraz sabret ben bu yaşta biraz taze sayılırım
Hayki:Gelir ben de kapının önüne anırırım
Yas:Hayvan!Şarap içer pis kokarsın tipinden de belli zaten sen bi psikopatsın
Hayki:Tamam kabul var birazcık amma ellerinde uslanırım Damlam yarın seni istetirim anamla git konuş babanlaa
Yas:Anam başım belada deli misin sen oğlum öldürürler hem de zaten özgürüm ben hiç bişeyden anlamam ki çamaşır bulaşık elim ayağıma dolaşır.
Hayki:Korkma bebeğim elime her bi iş yakışır hem dikiş nakış da biliyorum sana bişey bırakmam
Yas:Iğğ kuru fasulye pilavı yaptırıp yanında soğanı kırayım dersen elimin tersini yersin suratına mersi de dersin ben mersin kızıyım bak abi git başımdan ya
Hayki:Ahh yeter ulan evleneceksin benimle yarim kalmadı halim kalbim yalnız sana talip bana bağırıp durma çarparım ağzının ortasına
Yas:ıhıı şimdiden başladı ya
Hayki:Affet bebeğim kendimi kaybettim birdenbire bendeki şiddet dilden gelir ama elden gelmez
Yas:haa tabi tabi o zaman isteklerimi sayıyorum yatlar katlar beatler featler miclar mixer
Hayki:Lan şimdi bu kız bi de benden klip isterse
Yas:İsterim tabi ki sersem
Hayki:O zaman çekelim dersem kabul eder misin söyle bana evet mi hayır mı evet mi hayır mı?
Yas:Iı hayır
Hayki:Evet mi hayır mı?
Yas:Hayır dedim
Hayki:Lütfen
Yas:Hayır
Hayki:Evet mi hayır mı
Yas:Hayır
Hayki:Evet de nolur nolur
Yas:Iı hayır hayır��.


Nolur evet deeee�

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder