31 Ağustos 2007 Cuma

Haluk Levent - Anla

Haluk Levent - Anla


Sabah oldu işte yine
Herkes başlar yeni güne
Bense devam yenilmeye
Aynı çarkı döndürmeye

Katettiğn yolarımı
Tükettiğin yıllarımı
Sitemlerin yanlış hedef
Bulur bulmaz belli olmaz

Bu insanlar neye yarar
Ne düşünür ne hatırlar
Ne görürler ne duyarlar
Birbirini ağırlar

Herşey üstte olup biter
Biz kuklalar onu izler
Paraların neye yarar
Sana ait yok bir karar

Beni dinle aç gözünü
Soru sorma tut sözümü
Derler sana hiç şaşırma
Yok bu işin bir çözümü

Oyuncular değişir mi
Aynı olan kuralları
Karman çorman çizgileri
Birgün olsun düzelir mi

Akşam sabah demez oldu
Uykusuzluk beni buldu
İnsan insanın kurdu
Dost yine düşman oldu

En alttaki derler bana
Tehlikeli ve suçluyum
Kaybedenlerin sınıfında
Her yaşta sonuncuyum
Anla anla
Bir tek sevdan kaldı bana
Bu fani dünyada

Doğmayı ben seçmedim
Ölmek senin elinde
Yaşamaksa tercihin
Kalıp hazır gir içine

Sınav sınav içinde
Sınav benim içimde
Düşündüm aklım kaldı
Yoksulun geçiminde

Gözlerim körmüş
Işıklar sönmüş
Sevgi elimden düşmüş
Kırılmış binbir olmuş

Kim kime dum duma
Bu şehrin göbeğinde
Neredeyse ölecektim
Bombaların içinde

Duvar duvar arasında
Gözlerinin karasında
Yanlızlıklar ülkesinde
Sevda bunun neresinde

Sağım deri solum kemik
Her tarafım polemik
Telemik volemik
Yani televolelik

Sokaklarda yürüyemem
Yürüyüş var bilirim
İşçi memur çok mu haksız
Kafamda coplar yerim

Anla anla
Bir tek sevdan kaldı bana
Bu fani dünyada

Trafiktir gidiyor
Nasıl yaşanır bilmem
Güneşi hiç gördün mü sen
Her tarafım gökdelen

Gözlerim körmüş
Işıklar sönmüş
Sevgi elinden düşmüş
Kırılmış binbir olmuş

Sınır çektin sınır bozdur
Tarihini böyle yazdın
Şimdi artık yok bir merkez
Gördün mü buna şaşıp kaldın

Şiddet amaç yok bir çıkış
Bu dik yamaca hepsi düşüş
Kalmaz artık bir varoluş
Olan olmuş biten bitmiş

Kıyafetin bozuksa
Kapıdan giremezsin
Saç sakal karışmışsa
Kafana sopa yersin

Akşam sabah demez oldu
Uykusuzluk beni buldu
İnsan insanın kurdu
Dost yine düşman oldu

En alttaki derler bana
Tehlikeli ve suçluyum
Kaybedenlerin safında
Her yarışta sonuncuyum

Anla anla
Bir tek sevdan kaldı bana
Bu fani dünyada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder