31 Ağustos 2007 Cuma

Hakan Altun - Yollara TaşLara

Hakan Altun - Yollara TaşLara

Albüm Adı : Küstüm Aşklara - 2006


Erkekçe söyLüyorum ağLıyorum Her gece
Şunu bil istiyorum degmedim bir tene
sana oLan bu sevgimi eşin dostun biliyorda
söyle söyle söyle senin yüregin sızlamazmı

yollara taşlara yazdım adını
gel yorma bu deli aşk adamını
seninle can vermeye hazır bu beden
ölüm gelirse gelsin
bir allah birde senden

yollara taşlara yazdım adını
gel yorma bu deli aşk adamını
seninle can vermeye hazır bu beden
ölüm gelirse gelsin
bir allah birde senden

bu gururun peşinden bir ömür gideceksen
şunu bil istiyorum olmayacak hiç kimse
sana oLan bu sevgimi eşin dostun biliyorda
söyle söyle söyle senin yüregin sızlamazmı

yollara taşlara yazdım adını
gel yorma bu deli aşk adamını
seninle can vermeye hazır bu beden
ölüm gelirse gelsin
bir allah birde senden


yollara taşlara yazdım adını
gel yorma bu deli aşk adamını
seninle can vermeye hazır bu beden
ölüm gelirse gelsin
bir allah birde senden


yollara taşlara yazdım adını
gel yorma bu deli aşk adamını
seninle can vermeye hazır bu beden
ölüm gelirse gelsin
bir allah birde senden

yollara taşlara yazdım adını
gel yorma bu deli aşk adamını
seninle can vermeye hazır bu beden
ölüm gelirse gelsin
bir allah birde senden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder