31 Ağustos 2007 Cuma

Hakan Altun - Sevemedim Ayrılığı

Hakan Altun - Sevemedim Ayrılığı



Seni yalnız seni yaşamak isterken kendimce
Bize aşkı haram etmişin bilmeden delice
Ah çekip ağırlığımca seni özlemek hata değil
Ah çekip ağırlığımca seni özledim şaka değil

Sığınıp anılara geçilmiyorki uykulara
Susma çığlık çığlığa dön dayanamıyorum
Sevemedim ayrılığı gel alışamadım
Bak gözlerime bağışla bitmesin

Sevemedim ayrılığı gel alışamadım
Bak gözlerime bağışla bitmesin

Aşka yenik düştün ayıplandım senin uğruna
Senin için kovdum kalan gururumu sonunda
Ah çekip ağırlığımca seni özlemek hata değil
Ah çekip ağırlığımca seni özledim şaka değil

Sığınıp anılara geçilmiyorki uykulara
Susma çığlık çığlığa dön dayanamıyorum
Sevemedim ayrılığı gel alışamadım
Bak gözlerime bağışa bitmesin

Sevemedim ayrılığı gel alışamadım
Bak gözlerime bağışla bitmesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder