31 Ağustos 2007 Cuma

Güner Kaymak - Akar Gözyaşlarım

Gülyüzlü sevgilim yıpratma beni
Ağarır saçlarım belim bükülür
Yalnız bırakma bir başıma beni
Akar gözyaşlarım sağanak dökülür

Aşkımızı anlamaz eller ne bilsin
Bahçemde acılan çiçeksin gülsün
Dön artık meleğim yüzümüz gülsün
Akar gözyaşlarım sağanak dökülür

Gidişin yüreğimde yara açıyor
Aşkının ateşiyle sinem yanıyor
Bilmeyenler beni deli sanıyor
Akar gözyaşlarım sağanak dökülür

Yad ellere derdimi nasıl söyleyim
Kime yalvarayım eman dileyim
Dünya'nın malini sensiz neyleyim
Akar gözyaşlarım sağanak dökülür

Aşkımıza kuyu kazan kahrolsun
Bizi ayırmak isteyene yuh olsun
Bu gidişin ilelebet son olsun
Akar gözyaşlarım sağanak dökülür

Sensiz olamam ben biliyor musun
Aşkımıza kıymet veriyor musun
İki gözüm beni seviyor musun
Akar gözyaşlarım sağanak dökülür

Ozan Güner hasretinden sarardı
Vefasız yar hiç halimi sormadı
Başım döndü iki gözüm karardı
Akar gözyaşlarım sağanak dökülür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder