31 Ağustos 2007 Cuma

Gülben Ergen - Sana Sana

Gülben Ergen - Sana Sana

Albüm Adı : Merhaba

Seni istiyorum çılgınlar gibi seni seni
Arzularım nehir gibi,
Yanıyor bak her yanım
Baştan tırnağa kadar sırılsıklam
Seni istiyorum

Nerede olursan ol
Sesini duyur bana
İnan bir nefes kadar ihtiyacım var sana
Nerede olursan ol
Sesini duyur bana
İnan bir nefes kadar ihtiyacım var sana
Sana sana, sana sana, sana sana
İhtiyacım var sana

Nerede olursan ol
Sesini duyur bana
İnan bir nefes kadar ihtiyacım var sana
Nerede olursan ol
Sesini duyur bana
İnan bir nefes kadar ihtiyacım var sana
Sana sana, sana sana, sana sana
İhtiyacım var sana

Seni diliyorum, tanrıdan her gün seni
Dualarım nehir gibi
Sana akıyor canım
Baştan tırnağa kadar sırılsıklam
Seni istiyorum

Nerede olursan ol
Sesini duyur bana
İnan bir nefes kadar ihtiyacım var sana
Nerede olursan ol
Sesini duyur bana
İnan bir nefes kadar ihtiyacım var sana
Sana sana, sana sana, sana sana
İhtiyacım var sana

Nerede olursan ol
Sesini duyur bana
İnan bir nefes kadar ihtiyacım var sana
Nerede olursan ol
Sesini duyur bana
İnan bir nefes kadar ihtiyacım var sana
Sana sana, sana sana, sana sana
İhtiyacım var sana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder