31 Ağustos 2007 Cuma

Grup Sokak - Küçük Kadın

Grup Sokak - Küçük Kadın



Sana kendimi sunabilirm
Ama
Canımı yakma
Sana ait olabilirim
Ama
Beni zorlama
Aşk karanlık aynalardaki ben
Sensiz kalamasamda görüp göreceğim sendin
Sevdayı çekende ben
Her anıma hükmet şerefsiz dokunuşlarınla emi
Haydi tatmış ellerinle teninde sen hapset beni
Tamam içime gir
Ama sigaranı söndürme
Ruhuma sin ama yeterki öldürme
Sende bana bunu yaptın ya
Tamam dünya kahpe olmuştur
Belki birgün yine tekgöz uyumadan
Kaybettiğim saflığımla karşılaşırım ya kim bilir
O küçük yer sobasının ışığında derdim ki ona
''Artık senin dediğin gibi bir kız değilim!'Aşk de hayaller dolusu cennete verilsin adın
Birtek ben bileyim insana doymasın yanlız yanın
Bırakıp gitme küçük kadın
Kaybetme
Son nefesini vermeden boyun eğme
Korkmuyorum korkmuyorum korkmuyorum karanlıktan....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder