31 Ağustos 2007 Cuma

Göktan - Yağmura Yürüyorum

Göktan - Yağmura Yürüyorum

Albüm Adı : Efsane


Evden çıktığımda akşam oluyordu,
İçimde bir yara hala kanıyordu,
Gözüm dalıp dalıp o günlere gidiyordu,
Elim kolum bağlı her yanım titriyordu,

Tam o akşam böyle seni düşünürken,
Çisil çisil bir yağmur başladı,
Şaka gibi...

Ağlasam kimse anlamaz,
Yüzüm gözüm sırılsıklam,
Ruhumu söndürsün yağmur,
Yanıyorum allah'ım...

Yağmura yağmura yürüyorum inadına inadına,
Yağmura yağmura yürüyorum inadına inadına,
Yağmura yağmura yürüyorum inadına inadına,
Yağmura yağmura yürüyorum inadına inadına,

Unut unut istersen unutabilirsen beni,
Avut avuta bilirsen avut yağmurala kendini...

Unut unut istersen unutabilirsen beni,
Avut avuta bilirsen avut yağmurala kendini...


Söz-müzik = Erhan Güleryüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder