31 Ağustos 2007 Cuma

Gökhan Özen - Ödedim

Gökhan Özen - Ödedim

Albüm Adı : Civciv

Ödedim bedelini aşkın
Senden sonra ben olmayarak
Başka kimliklerde dolaştım
Herkes beni ben sanarak

Şimdi yalnızım, neye yarar bu anılar
Ama yine de seni arar hep bakışlar
Şimdi yalnızım, neye yarar bu anılar
Ama yine de seni arar hep bakışlar

Dağlar karlı değil aşmasını bilene
Yollar uzun değil sabredip bekleyene
Sen dur üzülme sen, boşver bu yalan dünyayı
Yaşarken olmazsa, mahşerde yaşarız bu rüyayı

Denedim, vazgeçemedim
Yıllar geçti, ben senden geçemedim
Belki bir gün döner gelirsin diye
Bekledim, bekledim ...

Şimdi yalnızım, neye yarar bu anılar
Ama yine de seni arar hep bakışlar
Şimdi yalnızım, neye yarar bu anılar
Ama yine de seni arar hep bakışlar

Dağlar karlı değil ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder