31 Ağustos 2007 Cuma

Gökhan Özen - Can Yoldaşım

Gökhan Özen - Can Yoldaşım

Albüm Adı : Civciv


Yalansız tek seni, tek seni sevdim
Ben yanmayım söyle kimler yansın
Şu yalan dünyada gerçeğim sendin
Bu vedaya kalbim nasıl dayansın

Çoktan kaybettiğim yarınlarımsın

Yazık, ah yazık
Hem sana hem bana, sevdamıza yazık

Canyoldaşım, canyoldaşım
Nerdesin nerdesin nerde
Şimdi sensizim şimdi bomboş
Senden kalanlarla başım dertte
Canyoldaşım, canyoldaşım
Nerdesin nerdesin nerde
Şimdi sensizim şimdi bomboş
Senden kalanlarla başım başım başım dertte

Gidişin en acı hatıra bana
Yıkıldı bu dünyam, kaldım altında
Bu acıyla bilmem nasıl yaşarım
Ağlamam ardından susar bakarım
Dert etme sen beni, ne varsa yakarım

Yazık ah yazık
Doğmamış günahsız canımıza yazık

Canyoldaşım, canyoldaşım
Nerdesin nerdesin nerde
Şimdi sensizim şimdi bomboş
Senden kalanlarla başım dertte
Canyoldaşım, canyoldaşım
Nerdesin nerdesin nerde
Şimdi sensizim şimdi bomboş
Senden kalanlarla başım başım başım dertte

Buz kesti yüreğimi sen yoksun diye
Odamda öylesine tek başına
Dolanır dururum gecelerce
Elimde senin resmin
Hani şu çerçevesiyle getirdiğin
Ve bir anı gözlerimde
Islanırken akan damlaların altında
Sıkıca sarılmıştın bana
Kulağına fısıldamıştım, hatırla
Sana benden, bana senden başka
Herkes yabancı herkes el
Birgün ne olursa olsun
Ne yaşarsak yaşayalım
Asla birbirimizi bırakmak yok,
Terketmek yok asla
Ama şimdi bilmiyorum
Nerdesin, nerde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder