30 Ağustos 2007 Perşembe

Fuat - Fuat (ft. Stress Sirtlan - iki Lyricist)

Fuat feat Stress Sirtlan - iki Lyricist

FUAT

Nerde kalmistik
bu fistiklarin pesinden islik calanlarin kamcilanmasi farzmi
ya kuyruk sallamasa tavlatmasi 30 bin liralik gotunu
kiralik sozunu
riyaker ozunu gozler onune hafta sonu gazetesi
pat komser adini verdigimiz tasmali kopeklerin
hangi posizyonda domalsin
benim icin tepistikleri bizi ilgilendirmelimi
beyinsiz askerler bu gazete siz satin aldiginiz icin ayakta
sizin ayibiniz dayaktami
gezer hanesinin ters ayakli cinleri fotofrafci kiliginda
gun batidan agarmakta
agali korpecik sagarlasmakta
turk kurt savasmakta
lira yanmakta
egoistlerin gotu parmakla

RAP YARGIc EFYUU
AVUKAT SIRTLAN TANER LAN TOP
AKVARYUMDAKI BALIK YANIK
BEYIN HUCRELERI
IKI LYRICIST
BIRI KUL OTEKI DIKIZ
ELINDE GORMEYIN MIKROYU IT

RAP YARGIc EFYUU
AVUKAT SIRTLAN TANER LAN TOP
AKVARYUMDAKI BALIK YANIK
BEYIN HUCRELERI
IKI LYRICIST
BIRI KUL OTEKI DIKIZ
ELINDE GORMEYIN MIKROYU IT


STRESS SIRTLAN

Namert bunu hic yanina birakmam
rapimin altinda olen tayfan
oteki halini alip memeler ciksin camdan
soyledigim her parcada rezil olan serefin
kabile degistiren kiymetlenen bu rapim ezik
nota degistirdim lan ben genisledim
stress sirtlan gezgin raple bu ben adimi saldim
kutlarin katlettigi adami sardim
gobegini ceza vermeden yardim
ben kardim
egitimlerde savastim
garip geldi birden kactim
etrafim asalit
sabit degil
yaptiklarim sokulur yabani
fani dunya zamani geldi
rap deldi
kim derdi
bilinmeyen stress sirtlan celebi

RAP YARGIc EFYUU
AVUKAT SIRTLAN TANER LAN TOP
AKVARYUMDAKI BALIK YANIK
BEYIN HUCRELERI
IKI LYRICIST
BIRI KUL OTEKI DIKIZ
ELINDE GORMEYIN MIKROYU IT

RAP YARGIc EFYUU
AVUKAT SIRTLAN TANER LAN TOP
AKVARYUMDAKI BALIK YANIK
BEYIN HUCRELERI
IKI LYRICIST
BIRI KUL OTEKI DIKIZ
ELINDE GORMEYIN MIKROYU IT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder