30 Ağustos 2007 Perşembe

Fuat - 5-0

5-0

Oynadigini görürsem s**idim s**idim,
omurgani tutar vucüdundan ayiririm (çatir çatir!)
evet iyi bildin yine ben,
asan kesen, ham yapip yutan!
yat yere lan! a&k&a 47 bende
islik gibi öter kursun simdi çenende.
gördükce beynime kan siçriyo;
herif 1 ay içinde 1 milyon kaset satiyo
memlekette bu kadar dert varken,
problemleri kiç kivirtarakmi çözeceksin?
gebereceksin seni ben yakalarsam
BONOBO'larin cehennemini tadacaksin!
yaptigin sarkilar bari bi boka benzese,
bahçelerde maydanoz ossur ossur diz ipe!
her seye ragmen paçozlar dönüp durur etrafinda pervane olurlar,
senden nefret edenler artik yanliz degiler
çuvaldiz bana, seni zipkin deler
Fuat dinlemez hepinizi kum gibi eler,
naaber, motha fuckeeee!!!

Hadi uyanin potansiyeli görün,
içi bos kültürünüzle yatacaginiz yerlerin
gerçeklerin somutlastigi zemin, benim,
allahin lütfundan 26 megabayt yerin!
karsima çikan duvarlar yetmezmis gibi
cikletten çikarcasina simdide sen çiktin
s**tin, üzdün bi çuval inciri bok ettin
60 milyona ben simdi nasil izah edeyim?
wolkmandeki piller gibi degisti ruhun,
kalmadi ne yurtta ne cihanda sulhun
uydumu cafer? uymasada kodum kodum!
kim? onu cahit bilir oglum
nerde insan kiligina girmislerin gözünde
bas git! hiphopun zerresi yok özünde
binaynaleyh buzluktaki bir buz kadar sicaksin
birakta 16 delikten aksin!
yansin bütün geçmisin, alsin seni allahin
sonuçta onlar kendine kalsin
günesi batidan doguranin bugün,
anan aglar rüzgarda uçusur külün!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder