30 Ağustos 2007 Perşembe

Flört - Beyoğlu

Beyoğlunda yürüdüm bugün
Günlerden çarşambaydı
Üstelik yağmurda yağıyordu, üstüm başım ıslaktı
Bir işim yoktu, gelmek için özel bir sebebimde
Anlatılır gibi değil bu, burası Beyoğlu
Bir gazete aldım karşıki büfeden
Okuyormuş gibi yaptım
Bir sigara yaktım ve içime çektim
Sanki doymamış gibi
Herşeyim oyun, dünya koskaca bir sahne
Şu upuzun cadde de sanki bir tek ben varım

Kaldırım yok ve sağa sola bakmak
İzinsiz yürüyüş yasak
Köşede bir polis var ancak
Belinde bir oyuncak, sanma seni vuracak

Dilencinin biri koluma girdi
Param yok dedim küfretti
Bir kaç küçük çocuk dışında, kimse beni farketmedi
Gece çok yakın, Kemancı şurdan iki adım
Almadılar beni, bir arkadaşa bakıp çıkacaktım
Beyoğluna sonbahar geldi, vizyonda aşk filmleri
Eller cepte, kelimeler yalın
Yanımdan geçti Cüneyt Arkın
Kiliseler açıktı, İstiklal yine kalabalıktı
Bir zamanlar Küçük İskender bana aşıktı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder