30 Ağustos 2007 Perşembe

Ferman Baba - Kara Gözlüm (Hışım Gelmiş)

Ferman Baba - Kara Gözlüm (Hışım Gelmiş)

Gönderen : CiRcAsSiAn

Hışım gelmiş mor dağların başına
Durmadan yağıyor kar kara gözlüm
Hayran kaldım bu senenin kışına
Geçiyor günlerim zor kara gözlüm

Yedirdim içirdim ne desem yalan
Felek genç ömrümü eyledi talan
Varlık diye benim elimde kalan
Zemheri ayında nar kara gözlüm

Nasıl vazgeçeyim bu şirin canda
Durmadan akıyor ömür bir yanda
Üç gün üç gecedir bu koca handa
Dünya bana oldu dar kara gözlüm

Gel dinle sözümü ey saçı sümbül
Bir gül için harap oluyor bülbül
Lal oldu söylemez konuştuğum dil
Halinden bir haber ver kara gözlüm

Engel kara çalı olmuş arada
Dileğim emelim varak murada
Sürerim merhemi durmaz yarada
Gel kendi elinle sür kara gözlüm

Ferman Baba yol üstünde taş idim
Gönül dağlarını saran kış idim
Kar yağıyor usul usul üşüdüm
Al beni koynuna sar kara gözlüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder