30 Ağustos 2007 Perşembe

Eyüphan - Sen OLmayınca

Hasretini Cekiyorum, Ben Senin GüLüm.
Unutmadim Unutamam, Seni Ben GüLüm.
Atesten GömLek Giyimisim, Yaniyor Icim.
ÖyLe Bir Derde Düsdüm Ki, Kan AgLar Gözüm.
Atesten GömLek Giyimisim, Yaniyor Icim.
ÖyLe Bir Derde Düsdüm Ki, Kan AgLar Gözüm.

Yok Gözüm Parada, PuLda.
Ne Söhretde, Nede Samda.
Dünya DoLu, Benim OLsa.
Neye Yarar, Neye Yara.
Sen oLmayinca.
Dünya DoLu, Benim OLsa.
Neye Yarar, Neye Yara.
Sen oLmayinca.

DoktorLar Care BuLmadi, HaLine GüLüm.
ILacLar Derman OLmadi, Derdine GüLüm.
AzraiL Ayirdi Bizi, Yaniyor Icim.
Sastim Derde iLe, Kan AgLar Gözüm.
AzraiL Ayirdi Bizi, Yaniyor Icim.
Sastim Derde iLe, Kan AgLar Gözüm.

Yok Gözüm Parada, PuLda.
Ne Söhretde, Nede Samda.
Dünya DoLu, Benim OLsa.
Neye Yarar, Neye Yara.
Sen oLmayinca.
Dünya DoLu, Benim OLsa.
Neye Yarar, Neye Yara.
Sen oLmayinca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder