29 Ağustos 2007 Çarşamba

Duygun - Son Kurşun

Birakib giden sensin!
Ayriliga nedensin!
Simdi sana soruyorum,
Suclu olan söyle benmiyim?[2x]

Dünyani ben yiktimsa,
Kalbini ben kirdimsa,
Yüzüne ben bakipda,
Seviyorum diye haykirdimsa,
Bunlarin hepsi yalansa,
vur beni ellin deki
Son kursunla! [2x]

Var ya o yüzüme bakip SENI SEVIYORUM demeni hic unutamam
o günden sonra senin caninin kendi canimdan daha kiymetliydi benim icin.
Seni son kez gördügüm günü yani ayrildigimiz günüde hic unutamam cünkü unutulacak bir gün deyil.
O günden sonra cehennem benim icin daha kiymetli oldu.
Kalbimi kirdin,
Dünyami yiktin
yüzüme bakip Sen Seviyorum diye haykiridin bunlarin hepsi yalansa o zaman
Vur beni VUR

Dünyani ben yiktimsa,
Kalbini ben kirdimsa,
Yüzüne ben bakipda,
Seviyorum diye haykirdimsa,
Bunlarin hepsi yalansa,
vur beni ellin deki
Son kursunla! [2x]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder