29 Ağustos 2007 Çarşamba

Düş Sokağı Sakinleri - Veremem Acımı Sana

Sözcüklerim bulur aşığın ateşini
Yıkar gider beni ölüm gibi
Bakışların deler içimdekileri
Kaldırıp atar beni ceset gibi

Arayıp bulmak neyi değiştirir
Karşımda duruyor suretim
Gülü bitirir...

Veremem sana acımı
Kirlenir dünya
Şehrin boş sokakları
Islanır gözyaşıyla
Kovalar arabalar
Arkamdaki aynayı
Kırılınca biter anlarım
Düşümdeki rüya

Yollarım yorar yarin günahını
Döver olur beni boş kitap gibi
Hüzün aşkınadır aşık uykularım
Sever olur beni hançer gibi

Arayıp bulmak neyi değiştirir
Karşımda duruyor suretim
Gülü bitirir...

Veremem sana acımı
Kirlenir dünya
Şehrin boş sokakları
Islanır gözyaşıyla
Kovalar arabalar
Arkamdaki aynayı
Kırılınca biter anlarım
Düşümdeki rüya

Veremem sana acımı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder