29 Ağustos 2007 Çarşamba

Deja Vu - O Ha

gözümde sis perdesi
geleceği göremiyorum
karşımda bir duvar
her yerde engel var

tatlı anılar geçmişte
hepsini özlüyorum
sırtımda bu yükle
ne olacak bilmiyorum

ah bu dertten bir kurtulsam
kendime bir dünya kursam
içinde hüzün olmasa
karamsarlık son bulsa

oha!
yine çıktı karşıma!
oha!
korkuyu verdi bana!

elimde bir kitap
sayfaları ise hayat
tek tek çeviriyorum
hepsi bayat

aklımda tek bir konu
sanırım yok sonu
ne kadar uğraşsamda
bulamam yolu

ah bu dertten bir kurtulsam
kendime bir dünya kursam
içinde hüzün olmasa
karamsarlık son bulsa...

o ha!yine çıktı karşıma
o ha!korkuyu verdi bana

vazgeçmek yok, sömüren çok
tükenmek yok bu diyarda
ağlamak yok, ağlatan çok
adalet yok bu diyarda

oha? yine çıktı karşıma!
ohaa? korkuyu verdi bana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder