29 Ağustos 2007 Çarşamba

Ceza - Sen Oyna Dilber (ft. Killa Hakan)

[Ceza]
Fazla popüler olmak kaçınılmaz dinlendikçe
Popüler olmak amacım değil, dinlenmek sadece
fikr-i firar eylemiş, senkron kaymış millet de kati
Sonuçsa beter. Yıllardır sahteler var sahnede!
Başına 'Anadolu' kelimesini koyunca kralsın
Zaten disiplin de yok, meyhaneci; yıllardır doldurur
Korku filmi gibi tekerrür
Şenses seda tırmalar
Kumarbazlık diz boyu koçum
İddiaya var mısın?
Anılar oğlanca canlanır
Moralin bozuksa dinle
Depresyondan çıkma yaşar, rap de yapma
Playback gitar çalmaktansa
Susarım daha iyi
Çok komiksiniz siz kuklalar, oynayın bari!
Kimin burnu daha iyi koku alacak?
Acaba kim avına daha önce ulaşacak?
Ahlaksız merhametsizin yanında kalmaya devam ederse
Maskeler düşer
Şakşakçılar yanında gider...

Sen oyna dilber
Biz çalarız
Alem bizi ister
Çengi gibi döner
Sanki bizler oynatamayız
Titrer sayemizde tüm dizler (x2)

[Killa Hakan]
Her derde girdim, maydonoz oldum
Ağrıdı başım
Kanlı kanlı yedim indirdim mideme
Ekmek aşım
Kaşım kaç kere açıldı, yarıldı
Burnumda da kan
Yine de rap dedim yürüdüm açıkta hedefteyim her an
Şimdi bazı bebeler konuşup, rapi kötüleyip, ezmekte
Ama haberleri yok; ecel çok yakınlarında gezmekte!
Adam dediğin adam gibi oturur, adam gibi gezer
Hip-hop dendi mi aklınızdan neden hep kötü şeyler eser?
durun bir rahat durun hele rahat geri yaslanın
Elbet bir çaresi vardır. Kıyacağız bileğine giren aslanın
Paslaşın karanlıkta
Ya da sisli günlerde haber
Kalan, yaşar, kurtulur derler
Ölenin arkasından da kader
Kimin işine geliyorsa
Neyi, nerde, nasıl yapalım?
Bugün domuz, karga, kuş
Yarın başka bir şeye tapalım
Ne olacaksa olsun
Bardağın rakıyla dolsun
Senin korktuğun yer de
Benim mekanım olsun

Sen oyna dilber
Biz çalarız
Alem bizi ister
Çengi gibi döner
Sanki bizler oynatamayız
Titrer sayemizde tüm dizler (x2)

Dikkat! İstekler ihtiyaçlarımıza karşı
Gereksinimlerin de listesinde pek gereksiz olan en üstte yazılı
Biz denizde yüzüyoruz
Akıntı çok. Biz kerizmiyiz?
Helal peşinde koşuyoruz
Ya da hapiste çürüyoruz
Ve de bir başka bakıyoruz
Bazen aşka dalıyoruz
Naaş omuzda, gömünce sanki ders mi alıyoruz?
Öleni anıyoruz
Birbirimizi tanıyoruz
Gene de düşene vuruyoruz
Bugün güzel bir gün
Yarın nasıl olur bilinmez
Dün de yaşanır ancak dünden hiçbir ders alınmaz
Bugün de bitecek
Elbet iyi bir gelecek
İster herkes
Benim rapim var
Başkasında zar
Hayatın ritmi dar
Benim sesim
Yürek benim
Bilek benim
Tüfek değil
Dilim silah değil
Bu duyduğun benim
Yalan değil!
Sessizlikten önce bence sen de bir nota ol
Belki yeni bir şarkı bestelersek düzelecektir her bir yol

Sen oyna dilber
Biz çalarız
Alem bizi ister
Çengi gibi döner
Sanki bizler oynatamayız
Titrer sayemizde tüm dizler (x2)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder